Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2009 14:11 - Любовта-такава,каквато я познаваме
Автор: levkov87 Категория: Забавление   
Прочетен: 1007 Коментари: 0 Гласове:
1



Любовта е най-великото нещо на този свят.Кара хората да се променят,донася най-голямото щастие,но и най-голямото разочарование,когато си отиде.Тя не може да се опише с думи,може само да се почувства.Неземна сила,която се настанява в две влюбени сърца,прави хората истински щастливи,но и болезнено нещастни.Тя любовта е с две лица.Любовта е чувство което връща вярата в живота,но и може да те откаже от него.Това е нещо заради което си струва да живееши не си струва да умреш.Тя е чувство,което обсебва две души и ги слива в една.Дарява щастие и радост,но понякога завършва със сълзи.За мен любовта се състои от обичта в сърцата на хората,които могат да я съхранят и опазят.Не е стремеж към някаква цел,а удовлетворение от света.Вярвам в силата на истинската любов и смятам че,тя може да живее вечно,ако се поддържа.Любовта каквато я знаем ще бъде винаги в сърцата на хората чрез стиховете,поемите,романите,песните:
"Господи,прости за живота ми във грях
И затова,което съм,ще бъда или бях
Готов съм в Ада да горя цяла вечност
Стига да си върна дори за миг
Нейната любов и честност!"



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: levkov87
Категория: Забавление
Прочетен: 262224
Постинги: 36
Коментари: 74
Гласове: 31
Спечели и ти от своя блог!